מסלול חכם פיתחה באופן ייחודי מסלול סקרים איכותניים ומסלולי סקרים כמותיים
מסלול נוסף ומעניין הוא מסלול אינטגרטיבי המשלב סקרים הכמותיים ואיכותניים, וזאת על מנת למצות את המחקר לעומק ולאסוף את מלוא המידע מהצרכנים או אודותיהם.
הסקר הינו כלי מחקר משמעותי לניתוח אשר מאפשר לארגון להסיק מסקנות, להתוות אסטרטגיה ארגונית על בסיסי המחקר הללו וכן לנסח המלצות לטווח הקצר (כשלב ביניים או כיעד) ו/או הארוך.
סוגי סקרים
 |
שביעות רצון לקוחות
שביעות רצון לקוחות נמדדת לפי מספר קריטריונים:
- שביעות רצון מהמוצר
- שביעות רצון מרמת השרות
- שביעות רצון מרמת המכירות
- שביעות רצון מחוויית הקנייה (הטומנת גם אספקטים תפעוליים - לתרומה לחוויות הקנייה של הלקוח).
|
 |
סקר מתחרים (Benchmark)
בשוק הדינאמי של היום חשוב לך גם מה מציע המתחרה שלך.
בסקר מתחרים - נצרף לסקר שביעות רצון הלקוחות שלנו (כמתואר לעיל), סקר נוסף ביחס לשביעות רצון לקוחות המתחרים שלנו, באותם הפרמטרים (מוצר, רמת השרות, רמת המכירות, חווית הקנייה ועוד), וכך נקבל תמונה מלאה והשוואתית של הארגון למול מתחריו.
|
 |
שביעות רצון עובדים (סקר פנים ארגוני)
בארגון של היום ולאור שינויים פיסיקאליים בעולם, גם לעובד של היום יש את היכולת לתרום לארגון שלך. העובדים שלך נמצאים בקשר יום-יומי עם הלקוחות של הארגון, הם "הפנים של הארגון" – חשוב להשקיע בהם. העובדים של היום נוטים להחליף עבודה באופן מהיר יחסית (וכתוצאה אנו משקיעים יותר בגיוס, קליטה וחניכה של העובד החדש).
זכרו: עובד מרוצה- הוא עובד שמוכר יותר.
|
 |
השפעת הפרסום ונכסיות המותג
כיצד משפיע הפרסום על קהל המטרה שלנו? כיצד משפיע הפרסום על הקהל שאינו קהל המטרה שלנו? האם אסטרטגיית בניית המותג שלנו נכונה? האם הצלחנו להעלות רווחים לאור התדמית שמקבל המותג שלנו? כיצד נתפס המותג אצל הצרכן שלנו? כיצד המותג שלנו יישאר בתודעה של הלקוח שלי?
|
 |
סקר לקוחות "בזמן אמת"
סקר זה מבוצע בנקודת המכירה, באמצעות שאלות פתוחות ו/או מובנות ללקוחות הרוכשים או, חלילה, שאינם רוכשים אצלנו בנקודת המכירה. ניתן לשלב סקר זה עם "מצלמה נסתרת" וכך ללמוד על שפת הגוף של הלקוחות שלנו ולהתרשם "בזמן אמת".
|
למסלול חכם ניסיון רב שנים בביצוע מחקרים המובילים להצלחה בשוק התחרותי של היום
הידע הארכיוני אשר נצבר במסלול חכם מאפשר לנו לערוך עבורך השוואה של השפעות המחקר לאורך זמן, כגון פילוח נקודות מכירה קמעונאיות (פתיחת נקודות מכירה קמעונאיות לפי סוג אוכלוסיה, מיקום גיאוגרפי וכיו"ב), פוטנציאל מכירות בנקודת מכירה (יעדים, תפוקות עובדים ומנהלים), השוואת תפוקות נקודות המכירה (מתאים לרשתות קמעונאיות), פילוח השפעת מבצעים - מדידת יעילות והצלחת המבצעים, השפעת מבצעים הן על הצרכן והן על הקמעונאי ועוד.
- מחקר איכותני - יאפשר לארגון לקבל מידע מקיף אודות מניעיו הסמויים של הצרכן, להסיק מסקנות ולבנות אסטרטגיית ארגון מותאמת על בסיס המידע שנאסף בקבוצות המטרה, בין בדרך של תצפיות משתתפות, קבוצות מיקוד, ראיונות עומק אישיים, מחקרי גישוש וכיו"ב.
- מחקר כמותי - מחקר סטטיסטי המכוון להצביע על תכונות, פרמטרים, קשרים והקשרים במידע שנאסף, וזאת באמצעות שאלונים, סקרים טלפוניים, תצפיות סמויות משתתפות, ראיונות עומק וכיו"ב.
מסלול הסקרים שלך, יותאם באופן ייחודי ואופטימאלי לארגון שלך
אצלנו במסלול חכם, סקר עובר שבעה מסלולים באמצעות בקרת איכות קפדנית בכל שלב ושלב:
- הגדרת האובייקט עליו נשאף לאסוף מידע;
- עיצוב המחקר (אופן שיטת איסוף הנתונים- שאלונים, ראיונות עומק, תצפית משתתפת, תצפית סמויה משתתפת, קבוצות מיקוד וכיו"ב);
- הבנייה והגדרה של כלים מהימנים ותקפים לסקר;
- ניהול הסקר (טלפוני, פרונטאלי, שאלונים וכיו"ב);
- ארגון המידע שנאסף והתקבל בסדר על פי מדדים שנקבעו מראש;
- ניתוח הנתונים והמידע שנאספו והמלצות;
- דיווח על תוצאות הסקר ושביעות רצון.
לייעוץ ארגוני אישי בנושא סקרים וניתוח נתונים, מלא/י פרטייך: |